بهترين روش ترك ترياك بدون بازگشت

مكاني براي خلوت كردن با يك ديجيتال ماركتر

بهترين روش ترك ترياك بدون بازگشت

۱۹ بازديد

ترياك كه از شيره گياه خشخاش بدست مي‌آيد، يكي از قديمي‌ترين و رايج‌ترين مواد مخدري است كه عموما توسط افراد سن دار مصرف ميشود. بسياري از افراد هنوز بر اين باور هستند كه ترياك خاصيت درماني داشته و مصرف آن مفيد است. بهتر است فريب اين حرف ها را نخورده و به دنبال لذت هاي گذرا و صد البته مضر نباشيد. اگر در دامان ترياك افتاده ايد، بهتر است هرچه زودتر به دنبال ترك ترياك باشيد.

ترياك جزو مواد مخدر سنتي به حساب آمده و فرآوري شده نيست. به همين جهت مضرات آن نسبت به ساير ماده هاي مخدر كمتر است. اما با اين حال، به دليل وابستگي بسيار بالا، فردي كه اين ماده مخدر را مصرف كرده و عادت به حالت سرخوشي داشته باشد، به دليل بالا رفتن تحمل بدن، نياز به مصرف مقدار بيشتري داشته و يا بايد به سراغ مواد قويتري همانند شيره يا سوخته برود. ترياك عموما اولين گام در مسير زوال و تباهي است.

اگرچه براي ترك ترياك نياز به عزم و اراده است، اما دنبال نكردن پروسه ي علمي درمان، منجر به شكست ترك اعتياد شده و فرد مجددا به سمت مصرف حركت خواهد كرد. هنگاميكه فرد تصميم ميگيرد كه به يكباره مصرف را كنار بگذارد و يا اصطلاحا به دنبال ترك يابويي ميرود، ذهن فرد ناخودآگاه احساس ميكند كه در دوران فعلي، قحطي آمده كه بايد صبر نمايد.

به همين جهت نيز پس از تمام شدن مدت زمان لازم براي پاك شدن، ذهن احساس ميكند كه حال زمان وفور رسيده و بايد در مصرف زياده روي نمايد. در متدهاي نوين درماني، سعي شده تا مددجو به هيچ عنوان تحت فشار قرار نگيرد. به همين جهت نيز در دوره‌ي درمان از داروهاي ضد مخدري وشبه مخدري استفاده مي‌شود تا رفته رفته، نياز فرد برطرف شود.

اولين گام براي ترك اعتياد، سم زدايي است كه طي آن، هرچه ماده مخدر در آب بدن باقي مانده است، از بدن خارج شده و پس از آن، پروسه ي درمان جسمي و ذهني شروع خواهد شد. يكي از مهمترين دلايل مصرف ماده مخدر، عدم خويش باوري است كه تنها با گذراندن دوره‌هاي روان درماني ميتوان به آن غلبه كرد.

براي مشاوره رايگان، كافي است كه به وبسايت مسير سبز به نشاني https://masir-sabz.com مراجعه نماييد و با كارشناسان اين مجموعه، صحبت نموده تا بهترين متد درمان را انتخاب نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.