آيا با خدمات جديد بروكر ifc آشنا هستيد؟

مكاني براي خلوت كردن با يك ديجيتال ماركتر

آيا با خدمات جديد بروكر ifc آشنا هستيد؟

۱۹ بازديد

بروكر ifc

بروكر ifc

سالهاست كه كارگزاري‌هاي فاركس هيچگونه خدمت جديدي ارائه نكرده، بلكه تنها با كم كردن ميزان كارمزدهاي دريافتي و يا با ارائه‌ي بونوس‎‌هاي غيرقابل برداشت يا قابل برداشت، سعي در جذب مشتريان داشته‌اند. اما بروكر ifc كه در سال 1385 تاسيس شده و يكي از بروكرهاي معتبر جهاني است، همواره در تلاش است تا دنياي تجارت در فاركس را جذاب‌تر از گذشته نمايد.

اين كارگزاري در كنار دو پلتفرم معاملاتي متاتريدر 4 و 5، يك پلتفرم اختصاصي ارائه كرده تا خدمات متمايز خود را در اين حساب ارائه نمايد. حداقل لات قابل معامله در اين حساب به شدت كاهش يافته و ديگر نيازي به استفاده از اهرم بالا براي رسيدن به حداقل 0.1 لات در هر معامله نيست. همچنين تريدر مي‌تواند نماد معاملاتي اختصاصي خود را نيز ايجاد كند.

اگر در تحليل‌هاي خود توانسته‌ايد همبستگي يا همان كوروليشين ميان دو سيمبل يا همان نماد را پيدا كنيد، به سادگي در پلتفرم اختصاصي اين بروكر با نام NetTradeX يك نماد جديد ايجاد كرده و برروي آن معامله كنيد. سرعت اجراي معاملات فوق العاده بالا بوده كه كار را براي اسكالپرها آسان كرده است.

اين كارگزاري اگرچه تقريبا همسن آلپاري، روبو فاركس و فيبوگروپ است، اما برعكس اين سه كارگزاري خود را محدود به امكانات دو دهه قبل نكرده و توانسته خدمات جديدتري حتي نسبت به بروكرهاي تازه تاسيسي همانند ارانته ارائه نمايد.

بروكر IFC در بيش از 80 كشور دنيا فعال بوده و سايت خود را به 25 زبان زنده‌ي دنيا ترجمه كرده است. در ميان تمامي كارگزاري‌هاي فاركس فعال در ايران، اين بروكر يكي از بالاترين امتيازات را از سايت ارزيابي TrustPilot دريافت كرده است. برخلاف آلپاري كه بسياري باور دارند كه همواره در حال كندل سازي و تغيير قيمت ها است، اين بروكر سالم‌ترين و امن‌ترين خدمات را در اختيار تريدرها قرار داده است.

خوشبختانه تيم پارسي زبان پشتيباني نيز بسيار متشخص بوده و در ساعات فاركسي، پاسخگوي تمامي سوالات تريدرها هستند. ناگفته نماند كه آي اف سي ماركتز در نقاط مختلف دنيا دفاتري تاسيس كرده تا پاسخگوي مشتريان خود باشد. علاوه بر آن، اين بروكر سه رگولاتوري معتبر در سطح جهاني دارد كه از طريق رگولاتوري آفشور خود به كاربران ايراني خدمات ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.