خريد پرفكت ماني ارزان و تحويل آني در كارتي شو

مكاني براي خلوت كردن با يك ديجيتال ماركتر

خريد پرفكت ماني ارزان و تحويل آني در كارتي شو

۱۴ بازديد

به دليل تحريم بودن ايرانيان و عدم دسترسي به سويفت بانكي و همچنين گران بودن هزينه‌ي انتقال پول با استفاده از صرافي‌ها، روش‌هاي پرداخت الكترونيك به سرعت در حال رواج يافتن در ايران هستند. يكي از بهترين و قديمي ترين روش هاي انتقال پول، استفاده از پرفكت ماني است. پرفكت ماني، يك حساب در اختيار مشتريان خود قرار ميدهد كه به وسيله‌ي آن مي‌توان ارزهاي يورو و دلار را در آن نگهداري كرد و يا به حساب ساير دارندگان پرفكت ماني انتقال داد.

علاوه بر آن، شما مي‌توانيد از حساب خود، مبلغي را به صورت گيفت كارت خارج نماييد كه به آن ووچر پرفكت ماني گفته ميشود. گيفت كارت، كارتي است كه داراي مبلغ مشخصي از پول (بين 1 تا 1،000 دلار) بوده و به صورت يك كد ارائه ميشود. اين كد، بي نام بوده و هر كس كه داراي آن باشد، مالك موجودي آن است.

در بسياري از وبسايت هاي خارجي كه با ايرانيان سر و كار دارند، درگاه پرداخت پرفكت ماني ارائه شده تا كاربران ايراني بتوانند با حساب پرفكت ماني يا ووچر آن، خريد خود را انجام داده و يا پنل خود را شارژ نمايند. در صورتي كه فرد بخواهد چيزي را بخرد و يا حساب خود را شارژ كند، كافي است كه كد ووچر را در درگاه پرفكت ماني وارد كرده تا انتقال پول به صورت آني انجام شود.

اگر تا كنون پول سوييفت كرده باشيد و يا از صرافي تقاضاي انتقال پول كرده باشيد، حتما ميدانيد كه فرآيند انتقال پول، بين 3 تا 5 روز زمان برده و اصلا روش مناسبي نيست. اين در حالي است كه پرفكت ماني، از لحظه ي صدور تا خريد كردن، به صورت آني انجام ميشود.

اگر در صرافي ديجيتال كارتي شو حساب كاربري ايجاد نموده و احراز هويت را در كمتر از 3 دقيقه انجام دهيد، ميتوانيد درخواست خريد پرفكت ماني داده و با كمك پنل كاملا اتوماتيك كارتي شو، ووچر خود را به سرعت دريافت نماييد. صرافي كارتي شو، قيمت را به صورت آني محاسبه كرده و كمترين ميزان سود را لحاظ ميكند.

پس از سفارش خريد پرفكت ماني و واريز كردن معادل ريالي آن، كد ووچر به صورت پيامك و ايميل براي شما ارسال خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.