اصول انتخاب هاست براي شروع كار چيست؟

مكاني براي خلوت كردن با يك ديجيتال ماركتر

اصول انتخاب هاست براي شروع كار چيست؟

۱۶ بازديد

انتخاب هاست كار بسيار آساني است، اما وقتي براي آن سرچ ميكنيد، ممكن است احساس كنيد كه دانش كافي را نداريد. حتي ممكن است بعضي افراد نيز اطلاعات اشتباهي در اختيار شما قرارداده و شما را در اوايل كار گمراه كنند. اگرچه تغيير هاست كار دشواري نبوده و هر زمان كه ارائه كنيد، ميتوانيد سايت خود را جابجا كنيد، اما چرا بهترين هاست را در همان اول كار انتخاب نكنيد؟

اصول انتخاب بهترين هاست چيست؟

وقتي سايتي را به تازگي راه اندازي ميكنيد و هنوز مشتري چنداني قرار نيست وارد سايتتان شود، يك هاست لينوكسي با حافظه‌ي اوليه‌ي بيش از 400 مگابايت، پاسخگوي شما خواهد بود. اگر وبسايت شما وردپرسي هست، اين فضا حتي براي سنگين‌ترين قالب‌هاي آماده (مثلا سيگماشاپ) كافي بوده و و پاسخگوي اضافه شدن پلاگين‌هاي مورد نيز خواهد بود. به صورت ميانگين، استفاده از فضاي تقريبي 500 مگابايت در ابتداي كار، انتخاب معقولي براي هاست است.

فاكتور ديگري كه بايد به آن توجه كنيد، پهناي باند سايت است. پهناي باند به اين معناست كه شما در طول ماه، چقدر اينترنت براي مصرف داريد. دقت كنيد كه كاربران سايت، وقتي وارد سايت شما ميشوند، در حقيقت در حال استفاده از پهناي باند هاست شما هستند. به صورت ميانگين، پهناي باندي بيش از 3 گيگابايت در شروع كار، انتخاب كاملا مناسبي است. با بالا رفتن تعداد بازديدها، شايد نياز باشد تا پهناي باند را حتي تا 30 گيگابايت هم افزايش دهيد. اما در شروع كار، بالا بردن پهناي باند فقط باعث هزينه كردن بيشتر بوده، در حاليكه هيچ دست آوردي براي شما نخواهد داشت.

پارامتر بعدي كه بايد به آن توجه كنيد، قيمت خريد هاست است. به صورت معمول، هاستي كه در بالا توصيف شد، نبايد قيمتي بيشتر از ماهانه 50 هزار تومان داشته باشد (حداكثر!). يكي از بهترين انتخاب‌ها براي شروع كسب و كار (با توجه به تجربيات بنده و توصيفات بالا)، انتخاب يكي از هاست هاي آي آر پاور و يا وب رمز بوده كه هم از لحاظ كيفيت عالي هستند و هم از لحاظ قيمت، مناسب شروع كسب و كار هستند.

اين مقاله، تنها بخش كوچكي از مقاله انتخاب هاست براي شروع كسب و كار بوده كه به همت وبسايت بهترين هست، تدوين شده است. براي مقايسه‌ي هاستينگ‌هاي ايراني با يكديگر و انتخاب هاست براي كسب و كارتان، بر روي لينك كليك كنيد. اطلاعات مفيد و كاربردي ديگر را ميتوانيد در صفحه‌ي اصلي وبسايت بهترين هست، مطالعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.