دامنه www.usa.com چيست و چگونه بايد اپل آيدي را بازيابي كرد؟

مكاني براي خلوت كردن با يك ديجيتال ماركتر

دامنه www.usa.com چيست و چگونه بايد اپل آيدي را بازيابي كرد؟

۱۹ بازديد

يكي از سايت‌هايي كه در زمان گذشته براي ساخت اپل آيدي كارتي از آن استفاده ميشد، وبسايتي با دامنه‌ي www.usa.com بوده است. اين سايت در حقيقت با محوريت ارائه‌ي اطلاعات جغرافيايي براي توريست‌هايي بوده كه از آمريكا بازديد ميكردند. از آنجاييكه آدرس و كد پستي مناطق مختلف آمريكا در اين سايت به نمايش گذاشته شده بود (كه در ساخت اپل آيدي نياز است)، بسياري از فروشندگان اپل آيدي كارتي، از ايميل همين دامنه (يعني با پسوند @usa.com)، اپل آيدي هاي كارتي را ميساختند.

مشكل اپل آيدي usa.com چه بود؟

اپل آيدي كارتي به معناي اپل آيدي‌اي است كه توسط فروشندگان و در تيراژ بالا توليد شده و مشتريان با پرداخت هزينه‌ي نسبتا كم و به صورت آني، يك اپل آيدي براي خود، خريداري مي‌كردند. هنگاميكه اپل آيدي به مشكل خورده و قفل (لاك شود)، براي بازيابي پسورد آن بايد كدي كه به ايميل ارائه شده در هنگام ساخت ارسال شده را وارد كنند. در غير اين صورت، دسترسي فرد به اپل آيدي از دست رفته و قطعا مشكلاتي را براي صاحب اپل آيدي و دستگاه اپل، به همراه خواهد داشت.

از آنجاييكه ايميل اين دامنه در اختيار فرد نيست، بنابراين به ايميل اپل آيدي خود (مثلا example@usa.com) دسترسي نداشته و نميتواند قفل آن را باز كند. اين مشكل باعث شد تا متخصصان به دنبال راهي براي بازيابي اين اپل آيدي هاي كارتي، باشند.

مشكل اپل آيدي www.usa.com چگونه حل ميشود؟

متخصصان بالاخره توانستند با مذاكراتي كه با صاحب اين سايت انجام داده‌اند، ايميل‌هاي مشتريان خود را بازيابي كنند. براي اين كار، كافي است كه درخواست خود را در يكي از مجموعه‌هاي معتبر ثبت كرده، هزينه‌ي بازيابي را پرداخت كنيد و مدت زماني بين 3 الي 5 روز منتظر بمانيد. بعد از بازيابي پسوردتان، همه‌ي قابليت‌هاي گوشي يا هر دستگاه اپل، مجددا بر روي شما باز شده و ميتوانيد از كار كردن با آن لذت ببريد.

يكي از مجموعه‌هاي معتبر براي بازيابي اپل آيدي www.usa.com شركتي به نام نجات آيدي بوده كه با كمترين هزينه و در حداقل زمان، دسترسي شما را به اپل آيديتان فراهم خواهد كرد. براي يادگرفتن مراحل بازيابي اپل آيدي www.usa.com كليك كرده و يا براي ثبت درخواست خود، به وبسايت نجات آيدي مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.