چه چيزي باعث رشد چشمگير فيبوگروپ شد؟

مكاني براي خلوت كردن با يك ديجيتال ماركتر

چه چيزي باعث رشد چشمگير فيبوگروپ شد؟

۱۵ بازديد

مزاياي فيبوگروپ

يكي از قديمي ترين و بزرگترين بروكرهاي بين المللي كه فراتر از يك بروكر، بلكه يك هلدينگ بين المللي است، فيبو گروپ است. اگر ده سال پيش وارد اين بازار ميشديد، قطعا فقط و فقط نام اين بروكر را شنيده بوديد و به سرعت در همانجا حساب جديد خود را افتتاح ميكرديد. با گذشت زمان و افزايش رقباي جهاني اين بروكر، خصوصا در ايران، سهم بازار فيبوگروپ كاهش يافت و امروزه تبديل به يكي از بروكرهاي معمولي گرديده است.

با اين حال، فيبو چندين ويژگي منحصر به فرد دارد كه تقريبا در هيچ بروكر ديگري نميتوانيد آن را پيدا كنيد. اول اينكه اين بروكر هم رگوله CySec دارد، هم تحت نظارت FSA بوده و هم رگولاتوري آفشور دارد. اين بروكر با بيش از 23 سال سابقه فعاليت در بازارهاي مالي، جزو قديمي ترين و بنابراين، معتبرترين بروكرهاي جهاني است.

اما چيزي كه اين بروكر را كاملا از باقي بروكرها جدا كرده و در حقيقت آن را تبديل به يكي از بهترين بروكرها ميكند، گارانتي استاپ لاس يا همان حد ضرر است. اين گارانتي و تضمين كه توسط بروكر ارائه مي شود زماني مهم ميشود كه بازار با يك گپ نسبتا گسترده باز شده و طبيعتا معامله ي شما با ضرري فراتر از حد ضرر تعيين شده ادامه يابد. اما اين اتفاق هرگز در اين بروكر رخ نخواهد داد.

فيبوگروپ تضمين ميكند كه حتي در صورت باز شدن بازار با گپ فاحش، معامله ي شما در همان عدد بسته خواهد شد. فارغ از اينكه در حال معامله در فاركس (بيش از 60 جفت ارز) باشيد، يا فلزات گران بها (طلا، نقره و مس)، يا كالاها (نفت خام، گاز، گازوئيل، نفت كوره، ذرت، سويا، گندم و شكر)، يا كريپتوها (9 كريپتو)، هر زمان كه نرخ به حد ضرر شما برسد و يا حتي به سرعت از روي آن رد شود و يا حتي با فاصله از آن ادامه به كار دهد، معامله ي شما دقيقا در همان عدد بسته خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.