اگر منطقي باشيد، اين بروكر را انتخاب خواهيد كرد

مكاني براي خلوت كردن با يك ديجيتال ماركتر

اگر منطقي باشيد، اين بروكر را انتخاب خواهيد كرد

۱۳ بازديد

همه ي تريدرها استانداردهايي را براي بروكر مورد اعتماد خود انتخاب ميكنند. اين استانداردها هم جنبه ي عملياتي و كاربردي داشته و هم جبنه ي مالي. اولين و مهمترين پارامتر انتخاب بروكر، قابل اعتماد بودن آن است. يعني تريدرها نمي خواهند (و قطعا طبيعتا!) و دوست ندارند كه سرمايه اي كه سالها براي آن زحمت كشيده اند، يك شبه به فنا رفته و آن را از دست بدهند.

از طرف ديگر، نكته‌ي مهمي كه در ذهن تريدرها است، مزاياي فعاليت در يك بروكر است. همه ي بروكرها، زيرساخت ارتباط با بازارهاي جهاني را فراهم ميكنند، اما بعضي از اين بروكرها، خدمات جانبي خاصي را نيز ارائه ميكنند. براي مثال، بروكرهايي هستند كه در هنگام افتتاح حساب، بونوس هايي را براي كاربران در نظر گرفته اند.

و يا اينكه كميسيون و اسپرد كمي را براي معاملات در نظر گرفته اند. و يا اينكه دارايي هاي بيشتري را براي معامله كردن در اختيار تريدرها قرار ميدهند. همه ي اين مزاياي جانبي، تنها در صورتي مهم است كه بروكر كاملا معتبر باشد. يعني اينكه رگولاتوري جهاني داشته باشد. اگر رگولاتوري نداشته باشد، تمامي اين خدمات ممكن است روزي ناپديد شده و علاوه بر آن، سرمايه ي تريدرها نيز نيست و نابود شود.

تمام اين توضيحات را بيان كرديم تا بگوييم چرا روبوفاركس جزو بهترين بروكرهاي حال حاضر ايران است. همانطور كه بيان شد، اين بروكر نه تنها مزايايي كه پيشتر گفته شد را ارائه ميدهد، بلكه رگولاتوري معتبري نيز دارد. علاوه بر آن بيمه كردن حساب كاربران، جزو خدمات استثنايي اين بروكر است. در همه ي كسب و كارها ممكن است مشكلاتي به صورت ناخواسته پيش آيد و افرادي متضرر شوند.

در فاركس نيز ممكن است (به احتمال بسيار كم)، سرور دچار مشكل شده و يا بروز يك اخلال در زيرساخت شبكه باعث ضرر و زيان تريدرها شود. بنابراين، روبوفاركس اين مسئله را در نظر گرفته و حساب كاربران را بيمه كرده است تا در صورتيكه بروز مشكلات ناخواسته باعث ضرر و زيان كاربران شود، بدون دغدغه، خسارت را از شركت بيمه اي گرفته و به مشتريان خود پرداخت كند.

و اينگونه ميتوان گفت كه روبوفاركس اگر بهترين بروكر حال حاضر نباشد، يكي از بهترين بروكرهايي است كه هواي مشتريان خود را دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.