رمز و راز لاغري سريع از ديد متخصصان مدرن

مكاني براي خلوت كردن با يك ديجيتال ماركتر

رمز و راز لاغري سريع از ديد متخصصان مدرن

۲۷ بازديد

مهمتر از آنكه لاغري سريع باشد، ماندگاري آن است. بسياري از روش‌هاي لاغر كردن، هدف را بر روي كاهش 2 الي 5 كيلوگرمي وزن در مدت يك هفته مي‌گذارند. اين رژيم‌هاي غذايي كه اكثرا همراه با عوارض جانبي بوده و علاوه بر آن باعث فشار عصبي و رواني بر فرد مي‌شوند، عموما ماندگار نبوده و باعث بازگشت فرد به حالت قبلي و حتي چاقتر از گذشته مي‌شوند.

بنابراين لاغري سريع را فداي كاهش وزن دائمي نكنيد. براي كاهش وزن، بايد دو نكته را در نظر گرفت:

  • ژنتيك اگرچه موثر است، اما ميتوان بر آن غلبه كرد
  • مهمتر از جسم، مغز و ذهن بايد آماده ي لاغر كردن باشند

تجربه نشان داده است كه رژيم هايي كه مصرف غذا را به حداقل رسانده و معتقد به محاسبه‌ي كالري هستند، اثر منفي بر روي ذهن انسان گذاشته و بعد از مدتي، فرد تمامي رژيم‌ها را زير پا گذاشته و كيلو به كيلو، چاق شده و به حالت قبلي باز مي‌گردد.

در متدهاي مدرن لاغري، هيچوقت نبايد ذهن را گرسنه نگاه داشت و به آن القا كرد كه بدن در شرايط قحطي به سر ميبرد. همه چيز بايد مصرف شده و بدن در حالت كاملا نرمال باشد. اما چگونه ممكن است چنين روشي جواب دهد؟ بسيار ساده، با غلبه ي ذهن بر جسم.

در متدهاي روز دنيا، همه چيز مصرف ميشود، حتي فست فودهاي چرب نيز جزوي از برنامه ي غذايي هستند. اما در مصرف آن كنترل ميشود. براي مثال، طبق يكي از بهترين برنامه هاي لاغري سريع، فرد بايد مصرف فست فود را به دو بار در هفته محدود كند. علاوه بر آن، يخچال و فريزر بايد پر از غذاهاي آماده و سالم باشند! بنابراين، هر زمان كه فرد احساس گرسنگي كرد، سري به يخچال زده و غذا ميخورد. اما غذاهاي كم كالري و حجيم.

با اين روش، رسيدن به هيكل ايده آل نه تنها ممكن است، بلكه كاملا ماندگار است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.